Osobní konzultace a dlouhodobá podpora se z naší zkušenosti jeví jako nejefektivnější forma poradenství pro ženy, zažívající násilí ve vztazích. Možná jste však v situaci, kdy se nemůžete dostavit k osobní konzultaci, přesto potřebujete informace a podporu. Díky podpoře Nadace České spořitelny vám můžeme poskytnout různé formy distančního poradenství. Zjistěte, jaká forma je pro vás nejvhodnější a ozvěte se nám:
E-mailové poradenství :
Na e-mailu poradna@rosacentrum.cz vám naše pracovnice do 24 hodin odpoví na vaše dotazy týkající problematiky domácího násilí. Mailové poradenství je pro vás bezpečné pouze v případě, že máte zabezpečený počítač a heslo k vašemu e-mailovém účtu znáte pouze vy. Pokud preferujete mít dostatek času na zformulování dotazu či popisu situace a nejste v akutní krizové situaci, může být tato forma komunikace dobrou volbou.
Poradenství přes chat:
Na stránce www.rosacentrum.cz jsme zprovoznily chat, který je pro vás k dispozici v úterý od 13 do 15 hodin, ve čtvrtek od 9 do 11 hodin a v pátek od 9 do 12 hodin. Chat vám poskytuje možnost anonymního vystupování a je přes naše stránky přístupný i z mobilního telefonu. Pokud potřebujete rychlé a stručné informace či kontakty, může to pro vás být vhodný způsob, jak se s námi spojit. Pokud jste se na chat obrátili mimo provozní dobu, můžete nám zanechat vzkaz. Při chatování či zanechání zprávy vždy myslete na vaše bezpečí a bezpečné zajištění vašeho online prostředí.
Telefonní konzultace:
Ke konzultacím po telefonu jsme vám k dispozici na SOS lince 602 246 102 (po-pá 9-18) i na lince 241 432 466 (dle pracovní doby Informačního a poradenského centra ROSA). Tato forma pro vás může být vhodná zejména tehdy, pokud vám není blízká forma písemného projevu nebo potřebujete osobnější kontakt a podporu.
Online video konzultace:
Pokud s námi máte domluvenou schůzku, ale například ze zdravotních či jiných závažných důvodů se k nám nemůžete dostavit, nabízíme možnost spojení online přes videohovor. Vždy je však důležité, abyste měla na takový hovor vytvořené vhodné prostředí, zejména s ohledem na vaši bezpečnost.
Jsme vám k dispozici také na Fcb messengeru, kde zprávy odpovídáme co nejdříve, v závislosti možnostech a vytíženosti Informačního a poradenského centra.
Zažíváte doma strach, bojíte se o někoho blízkého nebo si nejste jisti, zda se jedná o domácí násilí? Překonejte obavy a ozvěte se nám, jsme zde proto, abychom vás podpořily žít život beze strachu a násilí.
Větší dostupnost distančního poradenství podpořila Nadace České spořitelny.